dinsdag 21 april 2015

Gestart met mijn vogelaars blog voor in Hongarije!

Volgende week is het weer zover. Dan gaan we naar ons huisje in Hongarije www.azalmafa.nl, waar ik mijn hart kan ophalen aan alle mooie vogels die ik daar kan spotten. Mijn eerste herinnering van een vogel is die van de hop. Dat was als kind in Zuid Afrika waar deze dagelijks in onze achtertuin bivakkeerde. Ik vond het indrukwekkend met die prachtige kleuren en de grote kuif.
Hop
En in Hongarije wist ik dat ik deze vogel terug moest kunnen vinden, nu gewapend met telescoop, verrekijker en camera. Want het fotograferen van vogels vind ik het leukst.

Nog geen halve kilometer van onze tuin in Hongarije heb ik deze hop kunnen fotograferen. Wat een feest zou het zijn als deze nog eens in onze eigen tuin zou komen! Daar ga ik dan zeker een palinka op drinken!


1 opmerking: